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Unity3Dで格ゲー作る:第二十七回「位置が入れ替わる投げモーション」Making rated game in Unity3D: "position motion throw replaced" twenty-seventh time

画面はしで投げた場合に座標が更新されない現象があったが、投げる側を後退させることで通常処理に組み込まれた。

FBXの読み込みエラーで2P側のキャラクターのノーマルマップが壊れてしまった。UVによるものだろう。
だがこれはたまにあることでそのうち直る。
あとは2Pキャラの投げ二つ作ったら、必殺技と超必殺技の製作に移れる。
楽しい作業になるだろう。
There was a phenomenon that coordinates are not updated when threw the screen chopsticks, it was incorporated into the normal processing by replacing them side throw.
Normal map of character 2P side is broken by reading error of FBX. It will due to UV.
But this is heal them by some occasionally.
If you made ​​two throwing 2P character, it could move the production of super-special moves and special moves afterward.
It will be fun to work.

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