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Unity3Dで格ゲー作る:第十九回「背景など作っていく。」. "Which will make the background etc." nineteenth time that: make game rating

だいぶだらだらと背景を作ったり、細かいところを調整し始める。キャプチャーソフトで撮り始めたので映像がきれいになってますね。

ライティングなんかにも凝りだしました。まだ投げとか超必殺技とか全く作ってないのに横道の作業が楽しくなってしまった状態です。
Or create a background in drops considerably, began to adjust the detail. The video is to clean it began to take on the capture software.
I also go into writing something. It is a state that has become fun working side street or at all even though I have not made ​​yet Deadly Attack or throw.

でもまあ、このダラダラ製作手法もいいかもしれないです。こういうのってよく挫折するからマイペースでいい加減に、作りたいところをどんどん作っていく。
それでいいというか、それでしかできない人っているようなんですよね。
治したいんですけどね。
Well, not this might be nice but lazy production techniques. Lazily at one's own pace, I will make the place more and more frustrated because you want to make me well for this.
I said okay, but it is not like that Tsu who can not only it.
I'd like to cure it.

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