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Unity3Dで格ゲー作る:第六回「Unityで3Dモデルを動かしてみる3」"3 try running a 3D model in Unity" the sixth time: make game rating

前回まででモデルは作れる環境が出来ました。モデルの質に拘る人は絵を描いたり、資料を集めたりといった事も必要ですね。

関連してこういうのも書いてます。
Environment in which the model was able to make in the last time. People involved in the quality of the model is that it is also necessary to draw a picture, such as collecting or materials.
I also wrote a kind of related.
デッサン、解剖学、資料、じゃあ、いつやるか?今でしょ!どれがいいのか?コレでしょ!Drawing, anatomy, article, then, when you do? Idea now! Which do you do? Kore idea!
資料とか以外の基本部分は↓を参考に。あんまりこっちに行くとオカルトになるんでそこそこやってください。
Fundamental part of the article or other reference to ↓. Please do decent Nde become occult and go over here too.
ちなみに脳みその右と左では機能が相補完されるらしく、以前に考えられていたよりも差はないそうです。「脳の右側で描け!」はほとんど気合の問題ですかね。コレ読んでどうにかなるもんじゃないです。
テクスチャの描き方はこれがいいです。でも絵がそこそこ描ければ読まなくてもいい気がします。
In the right and left brain differences are likely to be supplemented not seem to phase functions than previously thought by the way. ! "Draw on the Right Side of the Brain" is I guess is a matter of almost yell. It is not something which is somehow reading this.
This is how to draw the texture is nice. I feel that I do not have to read if you can draw a decent picture though.
画像を貼ればだいたいできますもんね。個人でやる分には必要ないと思います。パソコンの処理能力もまだまだ上がってますからね。
あまりにもとんでもない事をやらなければたぶん・・・大丈夫です。そのはずです。
そしてゲーム用のデータの約束事はこの辺りでわかります。
Mon can roughly be pasted image. I think the minute they do not need to do an individual. Still up from the computer's processing power.
Okay ... maybe I should do that too outrageous. That it should.
Seen in this area for games and data conventions.
この二冊は割と大事です。ネットにも載ってますけど読んだほうが早くて楽で漏れがないかな。
これでネットの資料を参照しながらモデル、テクスチャを作ればいけます。
モーションの参考資料は・・・モーションはオレもヘタだ・・・なんだか数が多すぎてあまりブラッシュアップしてないんです。
いつまでこんな状態なのか・・・一度やり直してるのでモーションは今回だけで既に400個作っててもう作りたくないんだ・・・
逃避でこのブログを、こnアフィブログを書いてます。モーションは参考資料を上げときますが、上手い人に聞いてください。
あまりにもモーションが下手すぎてキネクトとか使おうとして逆に手間でキネクト売ったわー。既に売ったわー。
These two books are fairly important. Such leaks should be easy to read but is also listed on the net as soon as possible.
If I do make models and textures with reference to the net in this article.
References motion ... the motion is to brush up have not really been too many ... somehow badly too.
Motion I do not want to make more than 400 have already made ​​just this forever because it once again ... Is it such a state ...
I wrote a blog n this Affinia, this blog an escape. Motion, but keep up the reference, please listen to good people.
I was sold at Kinekuto Ow effort to reverse or attempting to use Kinekuto motion is too poor, too. Wow I was already sold.
アニメーションは「しっぺ」や「セービング」のようなタメと飛躍と反動ですよ。でもオレは下手くそだけど。
他にうまいサイトがあるんでそっち見たほうがいい。
そしてここまでで素材作りについてはほぼ全ての材料が手元にあるはずです。
フォトショップとかはネットで充分でしょう。
ここまでで3DソフトからFBXを吐き出してunityで表示させる事が出来るはずです。
unity内部でゲームにしていくのが大変ですけどね。
次回へつづく。
It is leaps and recoil and Tame, such as "saving" or "Shippensburg" animation. But I badly though.
You had better look over there Nde have other good site is good.
About making material should have almost all the materials at hand and far.
Would be sufficient on the net or Photoshop.
I should be able to display unity and spit in the FBX from 3D software so far.
go to the game, but it is internal unity is hard.
I continued to the next.

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