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Unity3Dで格ゲー作る:第二十三回「昇竜拳」Make game ratings: "fist Shoryu" twice thirteenth

動画冒頭のamazon箱で作ったラックには製作のメモやノウハウがたくさん入ってます。これなくなるとヤバい。
Notes and know-how of the production is on a rack that contains a lot of amazon box made ​​at the beginning of the video. ヤバ lost this doctor.
動画のように昇竜拳的なアッパーパンチを作りました。2Pがちゃんと吹き飛んでいます・・・・吹き飛んでないトコもありますね。
これからこいつを直さなきゃならんのか・・うぜえ。
こんなのばっかりなんだよな。
コマンド入力に当てはめる事もできますが、今回はモーション移動のつなぎと、吹き飛び具合を確かめたかっただけなので強パンチに当ててます。
さて、次は何に手をつけるべきなんでしょうか。モーションを直せという声を無視して俺の現実逃避は続いていきます。
I made a fist punch upper Shoryu as the video. There is also a Toco ..... have not blown away blown away properly is 2P.
Uzee ... I do not now if this guy Nakya Naosa.
The first thing out of this only just.
It can also be applied to the input of the command, this time I have devoted to the punch movement and strength of tie motion, so I just wanted to make sure blown condition.
Well, what next I wonder should you put your hands. Escapism I will continue to ignore the voice that fix the motion.

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