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Unity3Dで格ゲー作る:第三回「プログラムが全くわからん・・・」"I do not know exactly the program ..." Third time: make game rating

石橋を叩いてから渡るタイプなのでプログラムを始める段では大変でした。

ネットで済ませられるかと思いましたがすぐ挫折したので本を買います。

まず本を読んで全部打ち込んで動かしました。
まずはプログラムがどんな風に動くものなのか体験してみよう。
最初に手をつけたのはコレ
I was a hard stage to start the program type so you hit the stone bridge across.
I bought the book immediately but was frustrated because I thought it was being done on the net.
I ran all type in reading a book first.
Let me experience that what works in what way the program first.
It's had hands on the first
次がコレThe following Collection
この二冊。言語仕様の差はあれど、流れはほとんど同じ。
キツい。これはキツい。でも嫌というほど同じ事を繰り返したおかげでなんだかプログラマーな気分になってきました。
「デスマつれー」とか思うように調子に乗っていったのです。何もわかってないくせに!そしてこのやさしいシリーズに飽きた私は変化球を求めます。
These two books. Any such difference in the language specification, the flow is nearly the same.
Tight doctor. This is tough medicine. I have come to feel somehow programmer thanks to repeat the same thing but satiate.
I was riding the tone went as expected "or entanglement Desuma ー". Despite the fact that I do not know anything! I was tired of this series finds the breaking ball and friendly.
えっ やさしいC#もあるのに・・・・流石に3冊も同じ事をバイトヘルのようにやるのは無理でした。この独習C#もそんなに評判が良い本ではないのですが
新鮮味があり頭に入ってきました。しかし、私はまだまだ、ゲームプログラミングの片鱗すら見えてはいなかったのです・・・
It was impossible to do the same thing as Baitoheru three books to truly ..... There is also a C #-friendly eh. Although this is not a good reputation so much this self-study C #
I came into my head there is a freshness. But still, I had not even seen glimpse of game programming are ...
第四回へつづく
格ゲー作る:第四回「Unityで3Dモデルを動かしてみる」"Try to move a 3D model in Unity" Fourth time: make game rating
http://nanpinking.cocolog-nifty.com/blog/2013/03/unitytry-to-mov.html
すら

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